ianuarie 22, 2010

Vine, vine, calca totul in picioare

Mergem taica, mergem! Simeon nu avea nicio treaba nici cu mersul traditional de-a busilea, nici cu mersul comun in picioare. Ne-am mobilizat noi cam greu asa, dar timpul le rezolva pe toate si ce-a zis domnul Simeon - "daca tot am intrat intr-un nou an, hai sa realizez si eu ceva spectaculos"

Asa ca la inceputul lui 2010 Simeon a inceput sa mearga ff bine de-a busilea, chiar sa alerge :)) si pe deasupra a inceput sa si mearga, deocamdata tinut de manute - dar este un maaaaare pas pentru piti-strumful nostru.

Stiu, stiu parca si aud vocile - "dar e cam tarziu, nu e asa?", "cat avea, tu, 11 luni? ooo, al meu merge de la 6 luni!", "de ce nu o fi fost oare la kineto ca sa mearga mai repede?" si etc. Insa nu ma intereseaza - eu il las pe baietelul meu sa se dezvolte asa cum crede el de cuviinta, in ritmul lui propriu, fara heirupismul asta modern si contemporan, fara etichetele astea standardizate ca toti trebuie sa faca acelasi lucru la aceeasi varsta.

Asa ca, mergem taica, MERGEM!

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails