februarie 25, 2010

Food, nourriture, haleala :))

Fff important domeniul asta in viata noastra, dupa cum am mai zis. Dar trebuie sa o zic din nou. Cine are bebe la autodiversificare si cu papica inca pasata si facuta special pentru el, intelege sentimentul.

Asa, si ce sa mai fac deci de nourriture? Uite ca i-am facut supica de brocoli - din nou, pentru ca am vazut ca o agreeaza si...surpriza: perisoare de vita in sos de rosii la cuptor = mare emotie nu gluma.
Nu-i mai dadusem vita demult pentru ca pur si simplu o refuzase pe vremea aia si chiar ca a fost o surpriza - a mancat!!!! si inca mai cerea, asa cum face el insistent cu degetul aratand spre castronas si zicand îîî-îîî-îîî , adica = mami, te rog mai da-mi, mai vreau ca-mi place.
Uraa! inca un scor marcat pe tabela de good food. O bila alba pentru amandoi;)

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails