februarie 23, 2010

Un an de la botez



A implinit duminica, 21 februarie, UN AN DE LA BOTEZ. Da, un an. Da, avea 3 saptamani si eu nu am avut voie sa intru in biserica. Totul s-a intamplat la Biserica Rusa de la Universitate. Am stat afara, in fata bisericii, in curte, peste drum cam o ora si jumatate, pe putin si inghetasem cu totul. Dupa 3 saptamani de nesomn si colici puternici eram destul de terminata, dar aveam puiutul acolo, in biserica, in fata Domnului ca sa fie botezat.
A fost de nedescris.


Am vazut inregistrarea pe un dvd care nu se vedea f bine...si nici multe poze nu am, dar am fost totusi acolo, alaturi de el, de puiutul meu mic si gingas.
Imi dau si lacrimile cand ma gandesc la momentele acelea.
Ne-am intors toti 3 la Biserica Rusa - adica eu, Simeon si tati atunci cand gamalia a implinit 40 de zile ca sa mi se faca rugaciunea pentru a putea intra in biserica si pentru a-l inchina pe Simeon la icoanele de pe catapeteasma si la cele din altar. A fost de nedescris.
voi reveni cu mai multe poze atunci cand voi gasi dvd-ul cu poze.






0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails