aprilie 19, 2010

Lapte praf

Ca mi-am adus aminte si nu vreau sa uit, dar scriu repede repede si concis pentru ca e f tarziu, e deja 02.42 noapteaaaa

Trebuie sa-i dau lapte praf lui Simeon, pentru ca deja nu mai vrea lapte de san. Ia un pic si ii trece. Si stiu clar ca ar trebui sa manance mai mult, mai ales ca laptele in perioada asta de crestere este f bun pentru intarirea imunitatii si a organismului in continuare.
Dar belea, doctorita mea e plecata si mai dureaza ceva pana vine. Daca stie careva ceva benefic, sunt numai urechi si ochi. Daca se poate arunca vreo intrebare ajutatoare medicului vostru de serviciu, e cu atat mai bine.

p.s. ma gandesc cu oroare, pe bune (nu vreau sa jignesc pe nimeni care a hranit bebelul cu lapte praf de mic, asa e viata) ca trebuie sa stau sa-i pregatesc laptele atunci proaspat. dar la 5 dimineata? uufff...plus ca, de unde stiu cum sa-l fac corect, in asa fel incat copilul sa nu "se strice la burta"?!...of, ce etapa. alta pe calea artei culinare :D

1 comentarii:

Roxana spunea...

Mada, eu zic ca poti sa incerci cu Milumil. E foarte bine tolerat. Noi i-am dat Andreei Topfer pana pe la 6 luni, dar apoi s-a stricat rau la burtica si am trecut pe Milumil. E mare fana.

Related Posts with Thumbnails