aprilie 25, 2010

SiDi-uri - demo, doar acasa

Am gasit ieri o cutiuta asa interesanta si transparenta in care erau niste chestii rotunde si stralucitoare. Pe majoritatea dintre ele erau si scrise diverse chestii. Abia cand mama-me (cum ii spun eu uneori ca mi-e draga) a scos chestiunile de acolo si a inceput sa le testeze la turnul ala mare (care are un buton demential cu o lumina si mai stii ce se intampla, se aprinde cand apas butonul, se stinge cand apas din nou butonul, se aprinde din nou cand apas butonul, iara se stinge cand mai apas o data - cooool), si au inceput sa ruleze Pestisori (Finding Nemo), ursul cu pantera cu elefantii si cu baietelul (Mowgli din Jungle Book)






























mi-am dat seama ca astea sunt cd-urile mele cu desene animate. Yeah!!! Pe care mami nu mi le lasa la indemana sa le analizez un pic. Hmmm...
Daaar, azi am prins momentul. LE-A LASAT PE PAT!!! Hi-hi-hi-hi. M-am ridicat repede in picioare, am mers pana la locul cu pricina, m-am intins cat am putut eu de mult si gata, am inhatat prada :)) am luat repede capacul si hopa na ca am luat 2 chestiuni de alea. Tocmai cand ma vazuse mami. Dar m-am uitat asa de frumos la ea, incat nu mi-a zis nimic si m-a lasat sa ma joc cu ele. Sunt irezistibil !!!

Mdeci, sa explic. Despre o chestie de aia. SiDi, parca asa-i zice . Are o gaura in mijloc. Logic ca mi-am bagat degetul pe acolo. Minune, nu am patit nimic. Ha! Dar daca imi bag si degetul aratator de la cealalta mana in celalat SiDi?! Ha, merge si asa! Si ce faaaain e! Se invarte.
Hai sa le mai pun un pic jos. Aliniate. Mai intai pe o fata. Apoi le intorc, sa le vad si cealalta fata - am vazut ca cealalta fata straluceste klumea rau si are o gramada de culori. Ihim. Si ma uit asa la ele aliniate sa vad ce mai pot face cu ele.

Daaaar, daca bag un pix in gaura aia, incape? Incapeee! Hai sa incerc si cu celalt! Yeah - 2 pixuri, 2 SiDi-uri. Si le invart, le innebunesc, le zapacesc. Pana m-am zapacit si eu de cap de la atata invarteala si stralucire.

Le arunc, gata, m-am plictisit. Vreau altele din cutie sa vad ce pot face alea!

Merita incercarea. Doar acasa, doar cu mami prin casa care a uitat sa faca poze. Tipic :)))))


1 comentarii:

Ina Todoran spunea...

Castigator dar de blog! Astept adresa ta completa pe inaretete@gmail.com

Related Posts with Thumbnails