aprilie 19, 2010

Zi acida - un fel de scrisoare peste 20 de ani

A fost o zi naspa, pe bune, cel putin a inceput naspa pentru mami.
Ne-am trezit la 7 in tromba si eu eram nauca, dar nauca total de somn. Mi-a trebuit o ora jumatate sa ma trezesc, daaa, daaa, ai citit bine Simeon - tu te jucai, ba in pat, ba pe jos, mai tranteai cateva inele de la Ursache,  mai cantai nitel la orga, mai stivuiai niste pahare, aveai o energie debordanta.

M-am trezit intr-un final - oricum, sa-ti spun un secret: era si tati acasa, altfel nu-mi permiteam eu luxul asta; mai pe scurt, mai erau doi ochi pe tine :)

Si m-am simtit ingrozitor toata ziua, epuizata, fara vlaga, molesita asa. Am mai avut zile din astea in ultima perioada. Ar trebui sa ma duc sa-mi fac niste analize. Sper sa nu fi fost decat din cauza schimbarii meteo.
Oricum, mai spre seara mi-am mai revenit nitel, daaar, nu am reusit sa ies cu Simeon in parc.

Si, chipurile, sa nu-mi spui ca asa au fost sortii, astrele, random-ul:); conform unor pareri, cica, ploaia de azi a fost acida, teribila, plina de particule de la eruptia vulcanica din Islanda. Mi-a zis Axe care a iesit la plimbare si a fost abordata de o mamica panicoasa. Really?!

Hmmm, o fi adevarat sau nu, vom trai si vom vedea si sper sa pot citi postarea asta si pe 19 aprilie 2030 sa vad despre ce a fost vorba cu toata eruptia asta si daca intr-adevar a avut efecte dezastruoase pentru socialul, politicul, geograficul si religiosul acestei lumi prezente. Cea de acum 200 de ani a fost vasazica terifianta si a a avut ca efect insasi revolutia franceza.

Simeon, tu imi vei zice sper atunci, in 2030.

Acum, in prezent esti un scumpel. Imi place mult de tine ca esti asa inocent si simpatic si iubitor, inovator si jucaus. Mami te iubeste mult!!!

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails