aprilie 22, 2010

Ziua Mariucai

Azi am ajuns sa-i spunem La Multi Ani prietenei noastre Mariuca la implinirea unui ANISOR!!! Prima aniversare este de neuitat.
Am ajuns din pacate cand toata lumea invitata la party-ul de pitici plecase deja :( - adica celelalte trei fetite Andreea, Sofia si Georgiana (daca si-aduce mami aminte) asa ca am facut-o lata in familie - pentru ca eram doar cu finutul Sebastian. A fost dragutz foc.
Mariuca a crescut mare si frumoasa si isteata, adorabila si poznasa. Stie foarte bine si clar ceea ce vrea, este independenta si prietenoasa foc. 
aaaa, si tortul, demential de bun, bineinteles marca Alice, cu frisca si crema diplomat cu ananas & fructe de padure, si cu martipanul ala demential mov. Nu am poze cu tortul pentru ca am ajuns tarziu, dupa cum v-am zis, dar de papacit am papacit :)
Si acum sa curga pozeleee:

Mariuca











distractie, cantec si dans








































Simeon cu tati














1 comentarii:

Mariuca spunea...

Multumesc Simeon ca ai venit la ziua mea!mi-a placut sa ne jucam impreuna!eu m-am simtit tare bine!Ne vedem in parc! te pupic!

Related Posts with Thumbnails