aprilie 18, 2010

Noutati culinare

saptamana asta, adica 12-19.aprilie.2010 (notez data in speranta ca intr-o zi sa printez ce-am scris,sa capsez si sa pastrez notitele ca pe un adevarat jurnal pe care Simeon sa-l citeasca daca va fi curios) Simeon a mai facut cativa pasi importanti pe aleea artei culinare (am avut si rateul cu cerealele de seara, dar era de asteptat; insa tot ce conteaza sunt reusitele!) deci:

1. a mancat masline - din acelea kalamata, putin sarate, amare rau si unsuroare - a mancat aproape 2 masline din prima :D
2. am inceput sa-i pasez cu furculita mancarea de la pranz, adica ciorbita si piureul de legume si e ff bine, deocamdata
3. reuseste sa manance biscuiti cu unt si miere - aici noutatea este mierea de salcam, ff dulce; lui niciodata nu i-a placut gustul dulce, nici cand era mai mic si am inceput diversificarea, trebuia sa-i pun zeama de lamaie in fructe, ca sa manance (ceea ce mai fac inca in unele zile), deci hopa tzopa Penelopa, am mai bifat un aliment benefic

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails