mai 08, 2010

Am gasit in sfarsit


Am gasit in ultima perioada pe net, asa cautand de aiurea si intrand dintr-o parte intr-alta, cateva blog-uri dementiale de scrapbooking si craft si decupage art. Supeeerb ceea ce poate iesi din mainile unui om, asta doar daca vrea si isi pune in joc imaginatia. Ah, abia astept sa ma apuc si eu de asta imediat dupa ce ne mutam, sper!
Este ceea ce imi doresc sa realizez ca hobby. Nu am stiut pana saptamana aceasta ca exista o "arta" de handmade cu asa multe tehnici si posibilitati. Impresionant si imboldant, as putea spune:)


Pe langa aceste minunatii, am gasit si cateva blog-uri cu tematica ortodoxa/crestina/spirituala foarte calde si dragutze. Imi pare nespus de bine ca mai exista asemenea persoane pe acest pamant care isi si exprima deschis, fara menajamente, credinta si simtamintele religioase. Ma bucura enorm acest lucru. La fel de imboldant:)

p.s. mai am un post de scris si fuga la somn sau la un episod scurt din Grey. fara pietre si critici!


0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails