mai 05, 2010

Sling Tonga

Este Tonga, tuuu, nu Tanga!!! :)):)) Ii spun eu taticului si ii explic ce si cum e cu sling-ul asta si cu concursul asta. Ne-ar prinde chiar bine un sling de genu (ca vine vara, bine-mi pare/ n-am parale in buzunare - vorba cantecului). Cu mei-tai-ul nostru care a inceput sa se descoase nu mai facem fata mult timp. Iar vara cu mei-tai, nu am facut fata nici anul trecut cand piticotul era chiar piti-strumf, daramite acum..

Plus, ca atunci cand mergem in parc la plimbare, dupa ce merge ce merge, Simeon tare ar mai vrea in brate, nu in carucior, asa ca inca o bila alba pentru un sling Tonga pe timp de vara.

Adelle e de vina pentru Tonga asta. Si tot are o gramazenie de chestii faine in magazinasul ei online. Pot doar sa o felicit pentru ceea ce face, in asa fel incat sa fie si aproape de puiul ei. Simt un val de invidie ca nu pot sta si eu acasa langa Simeon. Shame on me, pentru val adica.

1 comentarii:

adelle spunea...

Multumim frumos de cuvintele frumoasa. Va tin pumnii!

Related Posts with Thumbnails