mai 04, 2010

Out of town & new dilemma

Am fost absenti de pe aici o vreme, pentru ca am plecat la bunicii din Focsani martea trecuta si ne-am intors abia ieri. A fost super bine!!! E asa de fain sa ai pe cineva care sa te ajute. Este incredibil de reconfortant. Am luat o pauza in toate - gatit, curatenie, aranjat, strans, impachetat, calcat. Aaaaa, ce bine e "acasa" din copilarie:)

Simeon se simte foarte bine acolo. Doarme mai bine, mananca mai bine, face progrese (mereu cand am avut o mini-vacanta acolo, Simeon a facut ceva nou). Noua lui achizitie este sa se urce in pat, pe canapea, in fotoliu. A exersat prima data la ai mei si acum exerseaza din plin si pe aici.
Si inca ceva care pe mine ma mira incredibil de tare. De o luna face scaune destul de dese - in jur de 4 pe zi. Nu sunt foarte moi, nici foarte tari, dar sunt!  Din punctul meu de vedere nu ar trebui sa fie asa. La copro nu i-a iesit nimic. Vom merge si la doctor curand - a fost plecata in SUA si s-a intors la sfarsitul lui aprilie.
Asa, si cum ziceam, reversul medaliei - cand mergem la bunici face un singur scaun toata ziua, sau chiar deloc. Hmmm? Asta e una dintre dilemele mele de la Paste incoace (cand s-a intamplat la fel).

Deci e asa de bine cand plecam din Bucuresti. Acum mi-as face bagajele si as pleca de tot de aici daca as avea unde si cu ce sa traim.

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails