mai 11, 2010

Primul sarut

Emotii mari si bulversare totala. Totul s-a intamplat intr-o secundita.
Mama Sofiei (ca despre ea este vorba) a venit la noi sa ia cantarul pe care i l-a imprumutat lui mami atunci cand am facut eu o luna, ca sa ma cantareasca, sa stie si ea asa cu cat ma ingras si cate grame de slana pun pe mine (norocul ei ca nu-s prea gras din fire, altfel stricam cantarul ala demult).

Si dupa cum ziceam, vorbeau ele ce vorbeau despre probleme cu bani, 85% scazut, alocatie mai mica, nu intelegeam o iota, eu cu Sofia pe partea noastra bodoganeam acolo cate ceva, asa de aiurea, ca nu ne mai vazusem de la petrecerea mea de 1 an. Si hopa, o aud pe mama Sofiei ca vrea sa o urce in masina. Pai, stai, ca nu am terminat discutia cu ea, abia am inceput. Ne vedem asa rar si asa de putin...Mmmm, suparare pe mine.
Si vine Sofia, dragutza de ea si-mi spune " Simenon (asa ma alinta ea), hai pa! Stai sa te pup!" Eu cand am auzit, yupi! M-am pregatit si eu sa o tzuc pe obraz, cand colo, ce sa vezi?! Ea, direct pe gurita mea s-a aruncat. Hmmmm, aaaaa.....primul meu pupic cu o fata! Si e si mai mare ca mine. Peste 2 luni implineste 3 ani.

p.s. mami: copiii din ziua de azi, nu au limite! sunt foarte dezinvolti si copiaza tot ce vad. Cand l-am invatat pe Simeon sa ne pupe, vroia si el sa ne pupe tot pe buze, pentru ca asa vedea la noi. Intre timp, am corectat aceasta tendinta, pentru ca nu mi se pare corect sa ma pupe pe buze. Dar se pare ca alti copilasi sunt invatati altfel, e si normal, si ne iau total prin suprindere. Oricum a fost o chestie tare simpatica:)) Sofia e o dulce.

1 comentarii:

adriana spunea...

Hristos s-a inaltat!

Am vazut ca mi-ai lasat o intrebare pe blog referitor la imaginea postata.

Vad ca si la tine sunt imagini si bannere pe blog sau nu la asta te-ai referit; vreau sa te ajut dar nu am inteles exact ce nu stii.

Related Posts with Thumbnails