mai 11, 2010

Nesimtire fara de margini. Ciocoii noi

Saptamana aceasta a inceput foarte bine, cu vesti excelente din punct de vedere financiar - se taie din salarii cu 25%, creste TVA-ul pana la 25%, se reduce alocatia copilului (aia de 42 RON/luna) tot cu 25% si cica se reduce indemnizatia mamelor la o suma fixa pe luna, ceea ce mi se pare cea mai mare nedreptate.
Pai, nene, cea care castiga 50 milioane pe luna, da la casa de asigurari incomparabil de mult fata de cea care ia un salariu doar de 6 milioane pe luna. Cum poti sa le dai aceeasi suma de bani? Stiu, stiu, vorbim de discriminearea copiilor...Auzi, asta nu are a face cu ce vorbim acum.

Nu poate exista o egalitatea sociala si economica intre toti oamenii acestui pamant. Nu sunt de acord nici cu aceste prapastii salariale care exista acum la noi, dar nici cu echitatea sociala; asta e o vorba veche de la Aristotel incoace, care zicea clar ca zestrea omului spirituala si mentala este diferita si se vede asta prin tot ceea ce face si prin tot ceea ce castiga. Si oamenii traiau fericiti asa, pana au aparut niste frustrati care au subjugat masele industrializate cu idiocratiile lor tampite

Asa incurajeaza femeia care castiga putin sa stea acasa si sa ia aceasi bani ca o femeia care munceste de rupe, plateste taxe peste taxe si un salariu mai mare. Asta este adevarata discriminare si batjocura, asta este inechitatea sociala si economica. Fie, hai, sa mai scada procentul de indemnizare, dar nu sa ajunga iarasi la o suma fixa.

Nu sunt de acord nici cu oamenii care vai, Doamne am pensie de invalid si ma pensionez pe caz de boala, ca sa stau acasa si sa mananc banii si eventual ar fi demential sa-mi vina pensia sau ajutorul social la carciuma, dar nu sunt de acord nici cu omogenizarea reducerii TUTUROR pensiilor si tuturor ajutoarelor sociale, fie ele de somaj, asistenta sociala, medicala si cate-or mai fi. Pai, nene, sa-i tai aluia care are 50000/ luna, ca ala iti mananca bani de la buget, nu amaratul care are 300/ luna. Da, stiu, pare o contradictie in termeni cu ceea ce am scris mai sus, legat de discriminare. Dar nu e asa. Ca nenicul ala care ia o pensie de X RON, adica mai mult decat poate el innumara intr-o luna a muncit aproape toata viata lui in COMUNISM, unde nu erau zece milioane de taxe si impozite la bugetul de stat, ca sa poate el spune acum ca "vaaai, am muncit si am dres si am contribuit". Nene, te minti pe tine insuti. Aveai poate un salariu de 1500 sau 2000 de lei, deci nu se justifica pensia ta astronomica din zilele noastre. M-am saturat pana peste cap de mincinosi si fatarnici si speculatori - sunt de astia si printre prieteni de-ai nostri, daca stii dinainte sa privesti, mai inainte sa o patesti.

Am divagat de la subiect, m-a luat valul cu toata aceasta fanfaronada. Toate se intampla pentru ca am imprumutat iarasi sume cosmice, ca ne-am ploconit si ne-am subjugat singuri in jugul altora. Asa-i romanul, profitor pana la Dumnezeu (de-ar putea, ar face cu siguranta un targ si cu El), mereu pe interes si egoist, nesimtit fata de semeni, dar ploconitor si sui ca o mangrova in fata strainilor. Rusine celor pomeniti!

P.S. Simeon, iar am scris despre altceva dar sa stii dragutzule ca te priveste si pe tine tot ceea ce am scris aici. Din pacate. Cu toate ca nu as vrea.

1 comentarii:

Cris Rotariu spunea...

Sunt si eu o tanara mamica, oripilata de ce se intampla in tara asta. Ar trebui sa facem ceva, daca vrem un viitor pentru copiii astia.

Related Posts with Thumbnails