mai 08, 2010

Dabi-dubaaa, duba, duba

Azi l-am vazut pe Simeon cum s-a ridicat pentru prima data constient in picioare, singur singurel, fara sa se sprijine de nimic. Era in patul nostru, inconjurat de perne, si s-a ridicat pur si simplu - hopa hopa Penelopa!
Si a stat asa destul de mult timp pana sa pice pe perna bineinteles.
Si a mai incercat iar si iar si iar. S-a ridicat asa de vreo 10 ori si facea echilibristica pe propriile picioare. Foarte scump. Si era super haios si scump ca radea de fiecare data cand se ridica. Da, creste creste maricel.

Si face tot felul de giumbuslucuri:

cu capul in jos si fundul in sus - stand in patru labe

sufland la 2 paie concomitent






inelele magice si colorate, toate pe o mana








aici e parul! stiu eu sigur!








am eu mingea, dar stai asa, ca mai am ceva de luat din masina de spalat










5 comentarii:

Roxana spunea...

Bravo Simeon! Cand ne mai intalnim sa o inveti si pe Andreea secretul cu ridicatul in picioare:d

unchiu cata spunea...

simeoane bulioane....da facem progrese nepotelule...te-ai bagat sa speli si la masina..:)))))urmeaza sa dai cu mopu:)
))

Mari spunea...

Simeon, esti un scuuump! de-abia astept sa mai iesim la o plimbare prin verdeata:)Pupici

magdala spunea...

Andreea, secretul este sa fii intr-o dispozitie buna, sa fii obosita, ca sa nu fii prea precauta si sa fii inconjurata de perne. Atunci te poti ridica de bunavoie si nesilita de nimeni :))

magdala spunea...

Mariuca, sa stii ca te-am salutat asa in fuga ieri, dar ne mai vedem noi prin parc la sporovaiala si joaca, indata ce mami si tati trec de stresul mutatului. Pupici si voua!

Related Posts with Thumbnails