mai 28, 2010

ne-am mutat

ne mutam si din apartamentul in care stam din ianuarie 2009 impreuna cu finii nostri - sper sa finalizam intr-o saptamana cu mutatul tuturor bagajelor, dulapurilor, et alii;
dar ne mutam si cu blogul. cine mai este interesat sa ne citeasca, dati-mi un mesaj:)
daca nu gasesc niciun musteriu, raman cu blog-ul cu un singur admin, citit doar de mine, intr-un apartament gol golut!

Update: 05 august 2010: am gasit ieri niste lectori foarte draguti, bunicuti si ei, care mi-au marturisit ca au urmarit acest jurnal al nostru si am fost placut impresionata (stiti voi cine: Dan si Vic:), asa ca am hotarat sa postez in cele din urma noua adresa a blog-ului nostru: http://madebysimeon.blogspot.com/ , asa, pentru oameni draguti ca ei care citesc din placere si pentru amuzament.


P.S. Pentru cei care carcotesc, mai bine nu mai citesc. Sunt asa de multe blog-uri, jurnale, site-uri si articole, incat chiar nu e nevoie sa citesti ceva care nu iti place sau care e doar un subiect de barfa rautacioasa

4 comentarii:

Roxana spunea...

bravo, felicitari:). Unde, cum, cand?
Si, da, mai vreau sa te citesc:d Asa ca sa nu te prind ca renunti.
Pupici

Dana spunea...

Si eu mai vreau sa stiu de voi!!! Spor la mutat si sa fie frumos in casuta noua

unchiu' Cata spunea...

surioaro....doar stii bine ca sunt cititor fidel....dai inainte:)

mari spunea...

si noi!si noi citim!:) Mari si Mariuca :P

Related Posts with Thumbnails